wtorek, 5 czerwca 2012

Za nami Międzynarodowa Wystawa w Lesznie, pogoda nie była za ładna, dość zimno i strasznie wiało, na szczęście obyło się bez deszczu. Ogólnie jestem całkiem zadowolona z tego jak nam poszło choć Uta zajęła drugie miejsce zaraz za swoją koleżanką Mayką. Uta zachowuje się coraz lepiej, czuje się coraz swobodniej i coraz lepiej ze mną współpracuje. Musimy natomiast popracować nad techniką wystawiania, bo nie stoi za ładnie, zauważyłam to dopiero na zdjęciach. Poniżej opisz wystawy:
Leszno 02.06.2012
sędzia: Erwin Deutscher
opis: młody typ, ładna głowa, bardzo dobra szata, poprawna górna i dolna linia, uszy są bardzo dobrze noszone i osadzone, dobre kończyny dolne (??? - chyba chodzi o tylne?), swobodny ruch, przyjazne zachowanie
ocena: doskonała
lokata: 2/2

Bardzo brakowało mi uzasadnienia czym sędzia kierował się w ocenie, druga sunia też dostała ładny opis, ale sędziemu nie podobały się u niej brązowe przebarwienia. Wydawało mi się, że ma wątpliwości gdyż po ocenie kazał nam jeszcze raz biegać, według moje oceny Uta biegła ładniej, ładnie się rusza tym bardziej niejasny dla mnie jest ten werdykt. No cóż, z gustami sędziego podobno się nie dyskutuje, nie ma co rozpamiętywać trzeba się przygotować do Gorzowa.
Poniżej parę zdjęć z wystawy









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz